mandag den 27. juni 2011

Uge 24: Danmark :-)

I denne uge var det endelig igen tid for en tur til Danmark. Det var så skønt igen at være en del af familiens hverdag, selvom det kun var for nogle få dage.
.
.
.
Torsdag kom Charlotte forbi, og hun kunne grinende fortælle mig, at hoveddøren var fyldt med klistermærker. Det var Max som syntes, at det var dér hans nye klistermærker skulle være! Det syntes vi dog ikke, så han måtte igang med at fjerne dem igen :-)
.
.
.
Fredag var jeg med Max i skole. Både ham og Mikkel delte lidt amerikansk slik ud til deres klassekammerater mens jeg bare nød at være der - til morgengymnastik:
.
.
.
og i frikvarteret:

.
.
.
Fredag aften var der fodboldafslutning for Max og Mikkel:

.
.
.
Lørdag startede med fodbold for både Mikkel og Max:
.
.
.
Senere på dagen var vi til kaffe hos Farmor & Farfar og derefter til fødselsdag ved Mormor. Vejret var ikke rigtig til at være udenfor, så drengene spillede bl.a. et spil - og selvfølgelig blev der diskuteret undervejs:
.
.
.
Søndag var det igen afgang mod USA. Det var lidt hårdt at rejse igen, men jeg forsøger at 1) ikke tænke for meget på adskillelsen og 2) at fokusere på august, hvor vi alle 6 er samlet igen. Indtil da må jeg blot "carry on", som jeg så på en bil den anden dag:

1 kommentar:

  1. Det var skønt lige at se dig, jeg savner dig altså Marianne! Jeg kan nu ikke forstå, at i ikke synes om Max's kunstværk, det var da en fiiiin og glad dør at komme til! :)
    Tiden flyver afsted (især når man er så aktiv som du er) og inden du får set dig om er freden forbi og du har hele flokken under dine vinger igen!

    SvarSlet