søndag den 26. juni 2011

Uge 23: Vermont, stormvejr og Avon Soccer Club

Denne uge startede med et par dage i Vermont, hvor jeg deltog i en konference. Vermont er fuldstændig fantastisk smukt:
.
.
.
Hotellet jeg boede på var meget... New England amerikansk. Billedet her er fra rummet hvor mogenmaden blev serveret. Og sådan så det ud over det hele. Fuldendt - og alt, alt for meget!!!

.
.
.
Fredag morgen var min normale vej til arbejde spærret:
.
.
.
Det viste sig at være fordi det aftenen inden havde blæst så meget, at træer var væltet. Virkelig mærkeligt som vejret kan være vildt herovre, nærmest uden at man opdager det. På arbejde var et større træ væltet:
.
.
.
Weekenden brugte jeg bl.a. på at køre rundt til de lokale golfklubber for at undersøge pris for medlemsskab osv. Priserne i de private klubber var... vilde! Men gjorde det samtidig nemt for Morten at vælge, hvor han IKKE vil være medlem :-)

Jeg fandt også den lokale fodboldklub, hvor Mikkel og Max skal spille. Det hele er opbygget anderledes herovre med hhv. Intramural og Travel hold. Intramural er med træning en gang om ugen og kamp en gang om ugen. Travel er med træning et par gange om ugen og også flere kampe. Normalt kan man kun komme med på Travel holdet ved at deltage i den årlige tryout (udtagelse) i juni. Men da børnene først kommer herovre i august, har Mikkel fået lov til at komme med til én af deres træninger i august, for at se om han kan komme på holdet. Meget spændende for ham!

Avon Soccer Club spiller forøvrigt i fantastiske omgivelser:
.
.
.
Søndag aften lavede jeg aftensmad - og lærte at bruge en amerikansk dåseåbner!!!
.
.
.
At lave aftensmad burde jo slet ikke være værd at nævne her på bloggen. Men som mange ved, så er jeg ikke speciel vild med at lave mad - og at skulle lave mad til sig selv gør det bestemt ikke sjovere. Ofte er det derfor blot blevet til noget salat eller lignende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar