onsdag den 25. maj 2011

Uge 21 - Jeg har lært...

Marianne:

Jeg har lært, at i USA kører man ikke ret stærkt. På motorvejen må man max køre 65 miles/hour, hvilket er mindre end 110 km/t. Og langt de fleste overholder det!

Jeg har lært, at i USA bruges bilens blink-lys ikke ret meget. Alligevel glider trafikken uden problemer - selv på motorvejen med 4-5 spor.

Jeg har lært, at i USA laver radio-værterne også reklamer. Det vil sige at når man hører værten snakke, så ved man aldrig helt om man lytter til et almindeligt indslag, eller om det er en reklame

Jeg har lært, at i USA er stort set alting tilsat sukker. F.eks. kan man købe havregryn som allerede er tilsat sukker, kanel osv. Man kan dog også få havregryn, der ikke er tilsat noget - og jeg synes det er rigtig morsomt, at dette hedder "Old fashioned" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar