søndag den 22. maj 2011

Uge 20 - USA, Tjekkiet og DK

Marianne:
Jeg har lært...at det ikke sjovt at køre bag en skolebus i USA. Hver gang den stopper, skal al trafik nemlig stoppe - og det er vel at mærke trafikken i begge retninger, som skal stoppe. Som mor synes jeg det er en fantastisk regel, da det jo betyder sikkerhed for børnene. Men som bilist er det træls at køre bag en skolebus :-)
skolebussen er forrest - og bagved en laaang kø
.
.
Mandag aften rejste jeg til Tjekkiet, hvor jeg skulle tilbringe et par dage (arbejdsmæssigt). Prag er en helt fantastisk smuk by...
(mine kollegers ansigter er visket ud)
.
.
Torsdag eftermiddag gik turen endelig mod DK. Det var skønt endelig at se familien igen :-)

slikket hjembragt fra USA blev smagt
.
.
Marcus fik skrevet de sidste takke-kort. Han havde faktisk skrevet dem alle én gang,
men Morten syntes ikke helt det var godt nok - så det var en ommer :-)
.
.
 Max hjalp mig med lidt havearbejde
 .
Max og jeg hoppede på trampolin.
Vi prøvede om jeg kunne tage et billede af ham, hvor det så ud til
at han sidder på huset. Det lykkedes ikke helt!
 .
.
Morten fortalte historier fra sin barndom.
Jeg synes drengene var LIDT for optaget af at høre om deres fars bedrifter!!!
 .
.
Vejret har været rigtig dejligt i DK de sidste dage, så der er blevet spillet masser af bold i haven (hvilket græsplænen også tydeligt bærer præg af!). Lige nu er det helt store hit at spille R*V... Reglerne virker lidt indviklede, men jeg har dog forstået at dén der taber, skal stille sig op med r*ven mod de andre, som så må sparke bolden mod taberen. Ak ja... drenge... (inkl. deres far)!!!

jeg synes Morten sparker lidt for meget igennem her!!!
 .
.

Det har været en dejlig forlænget weekend i DK - og i morgen går turen så igen mod USA...






.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar