søndag den 28. august 2011

Uge 29: Michelles fødselsdag, ny bil og Mexico

Ugen startede med Michelles fødselsdag, men desværre var jeg jo ikke i Danmark til at fejre den :-( Så det var godt at vide, at hun fejrede den i godt selskab i Danmark!

På Michelles fødselsdag modtog jeg endelig nummerpladerne, så jeg kunne få min nye bil. Længe ventet, da bilen var ca. 2 måneder forsinket pga. jordskælv osv. i Japan:
.
.
.
I Danmark dufter en ny bil på en hel bestemt måde. Men selvom min bil var helt frisk fra fabrikken og absolut ren indeni, så duftede den anderledes. Stadig en lugt af ren, men en anderledes duft end i Danmark. Pudsigt!

.
.
.
Jeg var i denne uge 3 dage i Monterrey i Mexico. Mexico (især den nordlige del) er meget hårdt ramt af kriminalitet (tryk her for at læse artikel. Artiklen er fra 2009 og siden da er det kun blevet værre...), så jeg var meget spændt på, hvordan det ville være. Og det var helt sikkert anderledes med de svært bevæbnede soldater/politi langs motorvejen og i byen (billedet er fundet på nettet):
.
.
.
Heldigvis/selvfølgelig er Monterrey mere end det. Vores mexicanske kolleger viste os nogle af de bedre dele af byen, bl.a. spiste vi på en restaurant oppe i et af bjergene. Udsigten derfra var fuldstændig fantastisk, både i dagslys og efter mørkets frembrud:
(billedet øverst til højre er udsigten fra mit hotel værelse,
resten er udsigten fra restauranten)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar