søndag den 21. august 2011

Uge 27: 4. juli, Marcus' fødselsdag og ENDELIG SAMLET

Ugen startede med en fridag (4. juli). Jeg havde udset mig en parade jeg skulle se her i næheden, desværre havde jeg ikke skrevet adressen ned for "jeg vidste præcis hvor det var". Og det var så her jeg burde have mindet mig selv om, HVOR dårlig jeg er til adresser... Det endte nemlig med at jeg kørte til det sted hvor jeg troede det var, men der var ingen parade - og jeg fandt den faktisk aldrig!!! :-(

Men jeg oplevede alligevel patrioismen (hedder det virkelig det?) med radio spots om Land of the free because of the brave og masser af US flag overalt:

.
.
.
Samtidig var vores hus i DK ved at blive pakket ned:


.
.
.
Torsdag kom jeg til Danmark og startede ud med en hyggelig "date" med Max og Mikkel på det lokale pizzaria:


.
.
.
Bagefter havde Mikkel lyst til at løbe om kap med sig selv:

.
.
.
Fredag var det Marcus' fødselsdag. 14 år - helt vildt!!! Bemærk de minimalistiske omgivelser (alle møbler, dyner osv. blev jo sendt mod USA tidligere på ugen. Så kun det absolut nødvendige er tilbage...)

.
.
.
Senere tog vi toget til København, hvor vi skulle hente Michelle efter hendes år i Brasilien:

.
.
.
I lufthavnen ventede vi LÆNGE på at Michelle skulle komme ud. Og det var ikke kun fordi det føltes som længe - senere fortalte Michelle os nemlig, at de ca. 40 Rotarianere fra Brasilien (alle rejste hjem sammen) var endt med at holde en lille fest ude bagved. De var jo klar over, at deres år i Brasilien officielt ville være ovre i det øjeblik, de trådte ud af døren til os, så de valgte at trække tiden lidt! (Læs her hvordan Michelle beskriver det).

Da de endelig kom ud var det totalt kaotisk - men kaotisk på en god måde!!! Og ja, det var ubeskrivelig fantastisk igen at kunne samle alle sine børn på ét foto!

.
.
.
Lørdag var familie og venner på besøg:


.
.
.
Resterne fra Michelles fest lørdag aften:

.
.
.
Søndag var familien Ulrich på besøg. Vi blev enige om at et fælles foto var en god ide... men det er altså nemmere sagt end gjort!!!


Sikke en skøn uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar