lørdag den 3. september 2011

Uge 31: ENDELIG!

Huset er rent (bl.a. ved hjælp af vores fancy amerikanske støvsuger), og nu er jeg klar til at modtage familien!
.
.
.
Jeg er stolt over at have klaret de sidste 3 måneders personlige, mentale udfordring. Men nu bliver det godt at blive samlet igen...

Torsdag fulgte jeg derfor deres flyver på skærmen. Smart... men flyveren bevægede sig alt, alt for langsomt!!

.
.
.

Jeg tog derfor ud for at cykle. Det var godt at få tiden til at gå på denne måde, selvom jeg ikke rigtig havde de sædvanlige kræfter! På vores tur kom vi forbi dette rådyr, som var fuldstændig upåvirket af os:
 .
.
.
Her i USA hejser man ikke flaget, når noget skal fejres. I stedet sættes der balloner op på postkassen, så det måtte jeg selvfølgelig gøre for at byde min familie velkommen :-)
.
.
.
Torsdag aften kom de endelig allesammen. Det var fantastisk!!! Fredag morgen skulle Mikkel lige tjekke at Corn Flakes faktisk smager som i DK:
.
.
.
Vi kørte til et lokal bagel-place for at spise frokost. Mums!
.
.
.
Vi var også ude og shoppe lidt. Max og Mikkel var vist nok hemmelige agenter...
.
.
.

.
.
.
Lørdag aften var vi til BBQ hos Tracy og Andy. Super hyggeligt :-)

.
.
.
Vores hus summer nu af liv, inkl. LEGO, leg og skænderier. Skønt :-)


1 kommentar:

  1. Hvor herligt at i nu er samlet og hvor er det skønt at kunne følge med her på bloggen...selvom du er lidt bagud hihi! Du er bare så sej, at du klarede at undvære familien i 3 lange måneder.
    Jeg glæder mig helt vildt til, at komme forbi og hilse på jer om en god måneds tid! Vi må lige aftale nærmere om hvornår det passer, når vi kommer tættere på. Det bliver engang i uge 41.

    SvarSlet